FANDOM

D.Va az egyik Tank hős az Overwatchból.

Történet Szerkesztés

D.Va korábban egy professzionális gamer volt, aki most különleges képességeit arra használja, hogy szülőföldjét megvédje a legkorszerűbb mech pilótafülkéjében. 

20 évvel ezelőtt, Dél-Koreát megtámadta egy hatalmas Omnic, amely a Kelet-Kínai Tenger mélyéről emelkedett ki. Ez a hatalmas, masszív teremtmény óriási pusztítást végzett a tengerparti városokban, mielőtt sikeresen visszaküldték őt a habokba. Válaszképp a Dél-Koreai kormány létrehozott egy MEKA névre keresztelt, páncélozott mechanikus drón egységet, hogy megvédje a lakosságot a jövőbeli lehetséges Omnic fenyegetésektől.

Hamarosan beigazolódott, hogy a kormány félelme jogos volt. Néhány évente, ez a bizonyos Omnic szörnyeteg kiemelkedett a tengerből, hogy megtámadja Dél-Koreát és a szomszédságát. Minden egyes csatától a szörnyeteg intelligensebb lett, és alkalmanként új formában jelent meg, új fegyverekkel és képességekkel. Végezetül minden incidens patt helyzettel zárult, habár a szörnyeteget legyőzték, elpusztítani nem tudták.

Ahogy a szörny erősödött, megtörte a MEKA irányító hálózatát, megszakítva a kapcsolatot a gépekkel, emiatt szükségessé vált, hogy pilótákat ültessenek a hadigépeikbe. Ahhoz, hogy megfelelő jelölteket találjanak, a kormány felkereste az ország professzionális játékosait, akik különleges reflexeik segítségével képesek lehetnek irányítani a hadigépezetek fegyvereit. Végezetül kiválasztották a legjobbakat, köztük Hana Song-ot, más néven D.Va-t, aki híres volt, mindenkinél erősebb képességei miatt. D.Va erősségei közé tartozott, hogy úgy játszott, hogy bármi áron nyerni akart, és igen nagy hírnevet szerzett azzal, hogy nem ismer kegyelmet.

Új küldetésére úgy nézett, mint egy játékra, és ennek megfelelően félelem nélkül vetette bele magát a küzdelembe a többi MEKA egység oldalán, és készen áll arra, hogy bármikor megvédje hazáját, amikor a szükség úgy kívánja. Nem olyan rég, elkezdett hadműveleteket megosztani a rajongóival, és követői egy világhírű ikonná tették őt.

Abilities Szerkesztés

With Mech

Fusion CannonsBoostersDefense MatrixEjectSelf-DestructSablon:Clr

Without Mech

Light GunCall MechSablon:Clr

Skins Szerkesztés

Blueberry

(75 credits)

Lime

(75 credits)

Orange

(75 credits)

Watermelon

(75 credits)

Carbon Fibre

(250 credits)

White Rabbit

(250 credits)

Junker

(1000 credits)

Stinger

(1000 credits)

Notes Szerkesztés

  • Use boosters to reposition quickly, then attack with short-range Fusion Cannons.
  • After ejecting, fight using the Light Gun while calling another mech.

While in her mech, D.Va requires being up close to her enemies to be effective as her fusion cannons have very limited range due to their damage drop off over a short distance:Forráshivatkozás-hiba: Érvénytelen <ref> tag; a tartalom nélküli ref-eknek kötelező nevet (name) adni

  • A good tactic for safely approaching the enemy is to activate the defense matrix to protect you whilst moving forward with boosters. This will let you get into positions that optimize her fusion cannons damage output.
  • Using defense matrix and boosters is also a good tactic for flinging her mech into a large group of enemies for her meka ult (self-destruct) so that it does not get destroyed before getting close enough to activate.

Patch Changes Szerkesztés

Sablon:Patch Changes

Trivia Szerkesztés

  • D.Va was announced on November 6, 2015, alongside Mei and Genji. She was added to the closed beta three days later on November 9.

References Szerkesztés

Sablon:ReflistSablon:Heroes